"Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat."

Wijlen Johan Cruijff (r.i.p.)

zondag 9 januari 2011

Mooiste foto's van 2010

Oehoe

In dit overzicht staan de foto's welke ik het leukst, mooist of meest bijzonder vind en genomen zijn in 2010.
Ze zijn genomen in Nederland, Belgie en Frankrijk.

VOGELS
Oehoe

Zwarte Specht

Baardmannetje

                                                                             Kerkuil
                                                                              Kuifmees
                                                                           Goudvink
                                                                                Huismus
                                                                             Torenvalk
                                                                        Grote Bonte Specht
                                                                              Vlaamse Gaai
                                                                            Staartmees

Pimpelmees (Veluwe)

Pestvogel (Amstelveen)
                                                                           Boomklever
                                                                         Zwartbuikspreeuw

                                                                         ZOOGDIEREN
                                                             Edelherten (winter OVP)
Edelhert (Bronst Veluwe)
Edelhert (Bronst Veluwe)
Everzwijn (Veluwe)

Everzwijnen (moeder met kind Veluwe)

Damhert (AWD)

Damhert (AWD)

Damherten (AWD)

Reebok (Crailoo)

Reebok (AWD)

Vos (AWD)

Vos (Welp AWD)

DIVERSEN (INSEKTEN, FLORA)
Meikever

Vliegend Hert

Spinnenweb

Dagpauwoog

Den

Roos

Amsterdamse Waterleidingduinen (AWD)

Het viel mij niet mee om een keuze te maken en ik had dit bericht nog veel langer dan dit kunnen maken.
En nu is het eigenlijk al te lang, maar ja.......

Tot de volgende keer,
René

26 opmerkingen:

  1. van mij mag je vaker een overzicht maken, het is toch elke keer weer genieten van je foto's, het blijven mooie beelden.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, dit overzicht ... er zitten ontzettend mooie foto's tussen!! Een genot om naar te kijken. Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn heel veel mooie foto's bij elkaar! Was vast erg moeilijk om een keuze te maken ;)
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rene,
    Wat een mooi overzicht. Het zijn allemaal juweeltjes. Ik heb veel bewondering voor je vogelfoto's, die zijn zo superscherp allemaal. En je hebt er mooie soorten op staan: Pestvogel, baardmannetje. Ook het spinnenweb en de kwijlende vos horen tot mijn favorieten van dit prachtige rijtje.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foto's om jaloers op te worden.
    Ik hoop voor je net zoveel mooie foto's in 2011.

    gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi René, wat een prachtig overzicht!
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen is. Ik heb het plan een fotoboek van het afgelopen jaar te maken, en dan zal ik ook keuzes moeten maken ;)
    Mijn absolutes favo's zijn de goudvink en de reebok bij Crailoo, maar de rest is zonder meer ook bij bekijken waard.
    groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great shots you show us here !!
    Greetings from Sweden,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hà René
    Wat prachtig om je mooiste foto`s van het afgelopen jaar zo bij elkaar te zien.
    Hier kun je heel trots op zijn vind ik.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi René.
    Een groot compliment van deze kant
    Ik kan me voorstellen dat je moeilijk kon kiezen.Ik kan het ook niet haha.
    Ze zijn zo supermooi.

    Groetjes Petra
    P.s dank je wel voor je reactie op mijn foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Rene,

    Kom hier via via en zie hier heel veel pracht platen.
    Je weet heel goed waar je mee bezig bent.

    Groet Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rene
    Wat een prachtige foto's zijn dat toch allemaal, maar had ook niet anders verwacht.
    Hoop ooit ook nog eens zulke mooie scherpe foto's te maken.
    Ik hoop de nieuwe lens volgende week te krijgen, en als er tijd is, heel veel te oefenen.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi René
    Ja...Dit zijn stuk voor stuk toppers!!!
    Waow!!!..Wat een pracht greep uit jou fotojaar.
    En de kwaliteit druipt er van af.
    Wat dat betreft moet ik nog veel leren (en ik ben daar een beetje lui voor van nature:)
    Maar als ik dit zo zie....Ja dan ga ik toch maar beter mijn best doen René.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, een overzicht van het jaar, het zijn ook wel toppers. Ik heb heel wat gemist zie ik.
    Het verenpak van de oehoe vind ik zo mooi.
    De meikever is geweldig. Prachtige serie.
    (Ik hoop dat mijn reactie nu wel geplaatst wordt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rene wat een geweldige verzameling van foto’s van 2010
    Als 2011 ook zo mooi mag zijn kan je tevreden zijn.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Rene,

    Deze zijn stuk voor stuk prachtig om te zien. Ik zou niet zo snel er 1tje tussen uit kunnen halen welke mijn favoriet is.

    Ik zeg ga vooral zo door in 2011 met zulke foto's maken. ;)

    Groeten,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi René,
    Wat een prachtige foto's laat je hier zien zeg!! Ik vind vooral je foto's met de diverse vogelsoorten echt geweldig. Heel mooi gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  17. there's a deer looking at me
    ! it's so cute!.
    He has impacted the image of the big cat family that's how welcome your blog.
    Greetings from Barcelona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is vreemd, maar deze serie is me helemaal ontgaan, anders had ik wel eerder gereageerd.
    Je hebt werkelijk prachtige foto's genomen vorig jaar. Ik kan niet zeggen welke ik het mooist vind, want ze zijn allemaal heel goed.
    Heel fraai René.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie foto's, ik hoop dat mijn blog net zo goed wordt!!!
    -xxx- Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie foto's zeg ik wou dat ik dat kon echt heel mooi zeg groetjes milou

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo René, wat een prachtige natuurfoto's . Volgens mij heb je ook een goed toestel en heel goede ogen. Succes! Mag ik foto's gebruiken voor de schilderclub om ze na te tekenen en schilderen?
    groetjes Arthur

    BeantwoordenVerwijderen
  22. No problemo Arthur!
    Op 1 voorwaarde. Neem een foto van het resultaat en stuur deze naar mij op, dan kan ik hem hier plaatsen. Stuur de foto maar naar:
    retro66@live.nl
    Lijkt me leuk! Succes met schilderen.

    René

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo René,
    Ik kwam jou vanmorgen tegen bij de ijsvogeltjes.
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.Je webblog is in een woord fantastisch. Ik ben 's avonds nog even gaan kijken bij de ijsvogels maar er was helemaal niets te zien.
    Groet van Bert Snoek
    E-mail: g.j.snoek@amc.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig dit overzicht, heb er enorm van genoten!
    Groeten,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto's (Y)

    Groeet Bert Klompenmaker

    BeantwoordenVerwijderen

http://blogging.nitecruzr.net/2013/03/the-lightbox-image-display-option.html